torsdag 8. august 2013

Ensom

Denne uken er hverken Liv eller Rebecca på jobb, og det er kun meg igjen. Jeg er selvfølgelig ikke helt alene, men når man er vant til å henge med disse jentene HVER dag, er det vel lov å føle seg litt ensom uten dem?

En trist og ensom Maria
Dette går dessverre litt utover bloggingen, men hvis det er noe dere lurer på, eller noe dere kunne tenke dere et blogginnlegg om, så skriv i kommentarfeltet så svarer vi.

Heldigvis kommer begge tilbake neste uke, og det blir koselig!

7 kommentarer:

  1. Ja, det er synd på deg som er så ensom....

    SvarSlett
  2. Du hadde kanskje ikke trivdes så godt som ensom værobservatør du da? Tips: Ta med deg litt vin på jobb, så går tiden fortere!

    SvarSlett
  3. Litt synd på meg er det jo :)

    Hehe, nei, værobservatør er nok ikke jobben for meg. Vin ja, god ide.. Spørs bare om det blir så godt mottat av sjefen :)

    SvarSlett
  4. Synes ikke du skal synes SÅÅ synd på deg selv Maria;) Det går dette. Jeg er der. Helle + noen gutter..

    SvarSlett
  5. Neida, jeg overdriver nok litt, men det blir fint å få tilbake Rebecca og Liv! :)

    SvarSlett
  6. Rebecca Roggentin8. august 2013 kl. 14:22

    Lilla maria! Jag blir tillbaka nästa vecka ja! Wohoo

    SvarSlett
  7. Da blir det liv igjen ;-)

    SvarSlett

Buss, tog, bil eller fly? Hva gir klimaet mest bry?

Når man reiser på ferie eller jobbtur, er det flere hensyn å ta når det gjelder valg av transportmiddel. Hvor mye bagasje har man? Hvor mang...