mandag 2. september 2013

Tilbake til skolebenken

God mandag alle sammen! Håper helgen har vært fin, for nå er det tilbake til hverdagen. Ikke nok med det, det er også blitt offisielt høst. Det vil for min del si at nå må latskapen legges bort, og leselysten finnes frem. Dette året skal vi alle tre kun skrive masteroppgave, det vil si at vi ikke har noen forelesninger, ingen eksamener og ingen obligatoriske innleveringer. I teorien høres det veldig deilig ut, men jeg tror vi må ta et godt tak i selvdisiplinen for å slippe tidenes skippertak til våren.

Selv har jeg min første skikkelig skoledag i dag, og har tenkt til å bruke uken til å komme meg gjennom noen artikler. Planen videre er fremdeles ikke helt spikret, men jeg vet at det neste året kommer til å dreie seg om ozon over India. Nå er sommeren over, og hverdagen består ikke lenger av pappesker og observatører, men studier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Buss, tog, bil eller fly? Hva gir klimaet mest bry?

Når man reiser på ferie eller jobbtur, er det flere hensyn å ta når det gjelder valg av transportmiddel. Hvor mye bagasje har man? Hvor mang...