mandag 11. november 2013

Første plot og eplekake

Hei hei,

Lenge siden det er kommet en oppdatering fra oss, men det har vært hektiske dager for alle sammen. Rebecca er fremdeles på Svalbard, så vi får nok en oppdatering på hvordan livet er der oppe om ikke lenge også..

Når det gjelder meg og Liv så går det fremover med oppgavene, og datatekniske utfordringer begynner sakte men sikkert å løsne. Selv klarte jeg å kjøre modellen for noen uker siden, og var strålende fornøyd med det helt til jeg skulle åpne resultatfila for å se, og innså at den var binær. Heldigvis har vi en superflink hjelper her på huset som skrev en kode til meg som åpnet den, og i dag har jeg produsert mitt første plot som faktisk gir meg litt informasjon! :)
Marias første plot av Ozon over India i januar 2008

Det bør vel også nevnes at søte Peter har vært så snill og bakt kake til oss i dag, så da blir det noe godt attåt i kaffepausen. Snillheten kommer riktignok fra at han tapte et veddemål forrige uke, men samme det så lenge vi får kake :)

Den deilige eplekaken fra Peter og kaffe :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Buss, tog, bil eller fly? Hva gir klimaet mest bry?

Når man reiser på ferie eller jobbtur, er det flere hensyn å ta når det gjelder valg av transportmiddel. Hvor mye bagasje har man? Hvor mang...